Pagina's

maandag 30 juli 2012

Review : Nagelolie kruidvat!

Hooi dames!
Ik heb wel eens reviews gelezen over nagelolie's.
Ik vroeg me af of hij nou daadwerkelijk werkte, of dat er gewoon een nieuw concept in de markt was gebracht.
Ik wilde de etos nagelolie kopen maar die was helaas uitverkocht in mijn filiaal.
Nu heb ik de kruidvat nagelolie gekocht en zal die voor jullie reviewen =)


Zo ziet hij eruit, niet al te groot maar ook niet klein.
Dus als je hem zoekt in de schappen is hij eigenlijk onmisbaar.
Er staat ook gewoon: Nail oil op.



Ik kon even geen goede foto maken, dus heb ik hem even gegoogled.
Opvallend aan de fles is de lange dop.
Ik vind dit een beetje onhandig want hierdoor neemt hij alleen meer plek in dan nodig is.
Dus dat vind ik wel een minpuntje, verder is alles wel goed.



Na het gebruiken:
Oke, de substantie is gewoon erg vettig, als echte olie ( denk aan olijfolie).
Hij ruikt wel lekker, een beetje relaxed geurtje.
Maar oke, dat doet er denk ik niet echt aan toe hihi.
Het gaat om het resultaat, zien mijn nagels er beter uit?
Ja, dat doen ze!
Doordat ik vaak nagellak gebruik, en het er dan afhaal met remover worden mijn nagels droog.
Door deze olie worden mijn nagels weer gezond en een stuk minder droog.


Ga ik hem in het vervolg weer kopen?
Ja dat doe ik!


Dit was het dan, hope you liked it!

1 opmerking:

  1. Hello dear!

    Thank you so much for your e-mail. You have a beautiful blog. I am following you. Please follow me too.

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen