Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Mijn nieuwe verslaving: Earcuffs!

Hooi dames!
Ik heb heel vaak weer een andere verslaving.
Zoals mint kleurige kleren, ringen met teksten en nu dus earcuffs!
Hope you like it!

Wat zijn earcuffs?
Voor het geval dat je onder een steen hebt gelegen, earcuffs zijn oorbellen/die een soort haakje hebben aan de bovenkant die in je oor geschoven kan worden, hier een foto:


Er zijn verschillende soorten earcuffs, sommigen hebben als deze hierboven een aansluitinkje met de oor.
Er zijn ook andere, die gewoon aan je oor vastklampen, en die hebben hele mooie figuurtjes.
Je kunt zelf kiezen welke je wilt, ik heb al de draak en slang!
Ben zeker vanplan mij collectie uit te breiden.
Hier nog wat foto's




Wat vinden jullie van de earcuffs?
Laat het me weten!

Groetjes, Blogster

2 opmerkingen:

  1. ik vind ze erg vet!
    elkaar volgen via bloglovin' &GFC? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je al op GFC =), Ik heb op dit moment nog geen bloglovin =D

      Verwijderen