Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Webshop Review: Sfeerzeepjes

Hooi allemaal!
Ik heb wat producten opgestuurd gekregen van de webshop : Sfeerzeepjes.
Als je me volgde op mijn vorige blog, dan had je er al een review over gezien.
Ze hebben super lekkere bad producten !

Ook nu weer heb ik super fijne en schattige zeepjes ontvangen.
Ik ga jullie ze nu laten zien:

Als eerst een Hart met de tekst : Home sweet home.



Het is een groot zeepje, hij is ongeveer een hand formaat.
Er staat met sierlijke letters op geschreven : Home sweet home.
Wat ik zelf een mooi cadeau vind voor iemand die net uit vakantie is gekomen =)
Hij ruikt erg lekker, naar zeep ( hoe kan het ook anders haha ) , lekker fris. 
Hij kost 2,50 in de webshop.

En dan 1 leuke boeddha amulet.

 

Hij ruikt gewoon hetzelfde als het hart, alleen deze is wel wat kleiner.
Hij is superleuk om zelf te gebruiken of voor een vriendin als cadeau ( vooral als ze boeddhistisch is ).
Zelf geloof ik er niet in maar vind het leuk een zeepje te hebben van hun cultuur =)
Het zeepje kost 1,00.

En als laatste 3 schattige Heloo Kitty zeepjes.

 

Dit zijn denk ik mijn favo's !
Echtwaar, ze zijn echt heel erg shattig en lief!
Ik zou ze echt dolgraag cadeau krijgen en denk dat ik nog eens een voorraad insla!
Ze zijn ook echt super leuk in je douche, staat echt geweldig en het douchen ermee is ook fijn.
En ze kosten maar 0,50 p/st
Deze zijn echte aanraders!

Dat was het dan!
Wat vonden jullie van de zeepjes?
En gaan jullie eens bij de  Webshop  kijken?






1 opmerking: