Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Schoolspullen :)

Hooi!
Zoals jullie weten heb ik een aantal dagen geen post geplaatst :(
Ik was een paar daagjes in duitsland en toen ik terug kwam had ik dus zo een 'luie vakantie' bui.
Dus ik ben alleen wezen luieren haha.
Ik wilde dat even kwijt en zeggen dat het me weer spijt, soms heb ik de nodige discipline gewoon niet :c

Maargoed, mijn schoolspulletjes dus :D
Hier komen ze, alles is van de action =)

Als eerst mijn agenda, vorig jaar had ik er eentje van de bruna, voor 14,99 en hij ging na de eerste week al kapot :(
Ik dacht dat het toch geldverspilling zou zijn als ik weer een dure gekocht zou hebben dus heb ik een goedkope voor 0,99 cent bij de action gehaald :











En dan de schriften, ik ben altijd heel tevreden over de schriften van de action.
Ze hebben een leuke kaft en het papier is gewoon mooi gelijnd.
Ik heb 3 verschillende pakjes gekocht













Zoals je ziet, een hariuki printje, netals mijn agenda.
Spangas, altijd leuk.
En een schattig engelen printje :D

En dan het kaftpapier, vorig jaar kocht ik eerst een kaftpapier die helemaal paars was.
Ik dacht dat het origineel zou zijn als mn vriendinnen er wat op schreven en het zo een leuke kaft werd.
Maar algauw wist ik dat het niets was hihi.
Ik heb toen dus rekbare kaften van vandijk gekocht, gewoon eenkleurig ook, dus mijn kaften waren dat jaar bestwel saai.
Dit jaar heb ik een ietwat leukere gekocht, roze met zwart geblokte vierkantjes.













En dan mijn etui, ik zag hem staan en vond hem best schattig.
Hij heeft zo een schattig uiterlijk vind ik zelf.
Alleen hij is best klein, dus moet ik mijn potloden heel veel slijpen todat ze erin passen hihi.









* Ik maak deze week nog een artikel over de spulletjes die in mijn etui zitten, dat lijkt me ookwel leuk c:

En dan een kladblok, een musthave voor een latijn toets, ik bedoel alleen maar hoor.
Als ik een latijn so,uso,toets heb dan gebruik ik dat hele boek om rijtjes opteschrijven, naamvallen, woordjes.
Echtwaar verder gebruik ik hem bijna niet, ik ben niet zo'n oplet/notities maak meisje (a)














Zoals je ziet een sportief kladblokje, ik heb deze gekozen omdat alles dit jaar zo girly is, gewoon zwart met roze eigenlijk, en gewoon een beetje té meisjes achtig voor mij.
Ik vond deze kladblok heel leuk, ik zocht meteen een map met deze print maar die was echt te groot, hij zou de helft van mijn tas innemen denk ik, daarom dat ik gewoon een andere nam, een roze met zwart printje d'r op:













Ik weet niet echt wat het moet voorstellen hoor, maar het is wel een leuk printje vind ik =)

En als laatste voor alle blaadjes/oefeningen/stencils die ik moet bewaren, een mapje voor je blaadjes.
Vorig jaar had ik hem echt nodig maar ik dacht steeds ja ik koop het wel 'n keer, en daarna was het, ja nog een paar maandjes en dan is het zomervakantie dus ik heb hem niet nodig.
Ik gooide mn blaadjes altijd in zo een grote la onder mijn bed, en daar werd hij uit het niets opgezogen of vond ik heb helemaal verfrommeld en in kritieke toestand terug :S













Hier het mapje, gewoon schattig met een tijgerprintje :D


I hope you liked this post :D

Groetjes, Blogster
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3962544/?claim=726tg6tky7f">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 opmerking: