Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

NYC Applelicious Glossy Lip Balm

Hooi allemaal!

Zoals jullie misschien weten ben ik gek op lipstiftjes, glosjes, en balsems.
Vooral als ze een licht subtiel kleurtje geven, ik ben niet van de felle opvallende kleurtjes.
Het liefst heb ik gewoon een zacht roos, of rood kleurtje.

Ik heb de NYC Appelicious Lip Balm ontdekt
Hij was vanaf begin augustus verkrijgbaar bij de kruidvat
Ik was gelijk naar de kruidvat gesprint maar ze hadden hem toen al niet meer op voorraad.
Gisteren, maandag, ben ik er weer heen gegaan en hadden ze hem weer.
Ik heb ze alle 4 ingeslagen, lees hier de review:

Hope you like'

50924e80 NYC Applelicious Glossy Lip Balm

Dit zijn de balsems, ze zijn in 4 kleuren:
Blushing golden : 'Een glanzende nude'
Caramel-apple:' High-end, romig, verrukkelijk'
Pink lady: 'de meeste frisse blos ooit'
Big Apple Red: 'volwassen en toch lief'

SephoraNYCClinique26 NYC Applelicious Lip Balms

NYCSephoraClinique87 NYC Applelicious Lip Balms

06687249 NYC Applelicious Glossy Lip Balm

De balsems ruiken echt heerlijk.
Zo een fris appel geurtje hebben ze.
Ze geven een licht subtiel kleurtje af, mijn favorieten zijn de pink lady & Big Apple Red!

Hier nog even de swatches:

NYCSephoraClinique113 NYC Applelicious Lip Balms

743fea48 NYC Applelicious Glossy Lip Balm

De glosjes kostten 2,79 per stuk! Een echt koopje dus, onder de $3.
Kijk voor de verkooppunten op: Newyorkcolor.com

Hope you liked it!




1 opmerking: