Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Webshop review: Gotoyofashion !

Hooi Allemaal.
Ik heb een tijdje geleden een tas ontvangen van gotoyofashion , die ik nu ga reviewen.




De tas zelf vind ik erg leuk ( het uiterlijk ), een schattig appeltje en twee strikjes.
Super leuk tijdens het shoppen of als school tas.
Hij is van goede kwaliteit, ik heb hem al een tijdje, heb hem soms naar school meegenomen en hij ziet er nog keurig uit!


De tas is gewoon zwart, en word dus niet vies.
Van binnen heeft hij een mooi paars kleurtje, ik vind hem echt geweldig qua uiterlijk en kwaliteit.
En wacht even, je hebt het beste niet gehoord! 
De prijs is namelijk: 5,00 !!


Dus dames ( en heren), een super mooie, leuke fashionable tas, van goede kwaliteit
en mooie prijs.
Ik vind hem echt leuk, en wilde dit dus heel graag met jullie delen :D

Dus neem gauw een kijkje op Gotoyofashion !


Ga jij hun webshop bezoeken?
En wat vind je van de tas? =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten