Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Winactie: Moustache Oorbellen

Hooi dames, omdat ik weer in luilekkerland verdwaald was , heb ik hier een winactie voor jullie!
Een leuk setje Moustache oorbelletjes!



Wil je meedoen?
Volg dan deze stappen:

Dit moet je doen:
- Volg me via GFC
- Bericht hieronder dat je meedoet

Extra kans:
- Schrijf iets over deze give-away in je blog of plaats het in je sidebar ( +2)
- Tweet over deze give away:  '' Wil jij een moustache oorbellen setje winnen? Ga dan naar xthelongestjourney.blogspot.nl ! ( +2)
- Schrijf erover op Facebook:  '' Wil jij een moustache oorbellen setje winnen? Ga dan naar xthelongestjourney.blogspot.nl ! ( +2)

Er moeten wel minimaal 10 mensen meedoen anders is het niet echt spannend meer en zal ik hem helaas moeten uitstellen =(

Groetjes!

1 opmerking:

  1. Ik heb je gevolgd met gfc! En ik heb het ook getweet en op facebook gezet! De facebooklink geef ik liever niet, maar als je een printscreen wil van het bericht kan ik die wel maken. Mijn twitteraccount heet @justmeSarahh dus daar kan je de tweet zien! Ik hoop dat ik win, want ik vind ze echt super nice! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen